Països Baixos: pitjors resultats a escoles barrejades

Al decurs d’anys i anys l'”escola perfecta” era definida com la que tenia la proporció escaient entre negre i blanc, natiu i immigrant així com ric i pobre. Una recent recerca neerlandesa ha rebatut, tanmateix, aquest mite.  Els infants a les escoles barrejades sistemàticament assoleixen pitjors resultats que els seus companys a escoles predominantment blanques o negres [For years and years, the ‘perfect school’ was defined by having the right ratio of black to white, native to migrant and rich to poor. However, recent Dutch research has exposed this myth. Children at mixed schools consistently score lower grades than their peers at predominantly white or black schools.]

La tasca d’enginyeria social imposada per l’immigracionisme sobre les societats europees, en concret sobre els infants, fracassa per totes bandes. Com palesa la realitat amb que es topa aquest experiment ideològic de qui la televisió pública holandesa se’n fa ressó.

Advertisements

Deixa un comentari

Filed under Actualitat, Europa, immigració

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s